Aktuální informace
Rozšíření vybraných částí E-LEARNINGU
V průběhu 1. čtvrtletí 2023 jsme rozšířili fungování e-learningu o nové části, a to jak v Základech účetnictví, tak ve Finančním účetnictví.
- e-learning FINANČNÍ ÚČETNICTVÍ - nově přidána kapitola Účetní uzávěrka a závěrka, v rámci které mohou studenti například interaktivně vyplňovat účetní výkaz ROZVHA.
- e-learning ZÁKLADY ÚČETICTVÍ - přidána nová videa z oblasti účtování zboží a výrobků a dále video DPH v kostce. Všechna tato videa jsou propojena s testovými otázkami v modulu procvičování.
Nová výuková videa
Na internetový server YOUTUBE byla vložena videa z cyklu Podnikáme s Pavlem a Veronikou. Dosud byla tato videa určena pouze pro uživatele e-learningu. Vložením videí na kanál youtube je snaha rozšířit využívání těchto videí ostatním zájemcům o účetní a daňovou problematiku.
MATURITNÍ OKRUHY 2023
Do webové aplikace MOJE VÝSLEDKY byly doplněny zbývající řešení k příkladům jednotlivých MO, tzn. v současné době jsou již výsledky kompletní.
Pro vyučující je řešení zpřístupněno v aplikaci Moje výsledky, tj. ve stejné části jako jsou výsledky úloh k jednotlivým výkladovým publikacím. Je zde navíc nová funkce, která umožňuje řešení příkladů stáhnout a vytisknout.
DAŇOVÁ EVIDENCE – pracovní sešit
Pracovní sešit je vhodným doplňkem k výkladové učebnici P. Štohl: Základy účetnictví a daňová evidence, resp. k publikaci Daňová evidence - praktický průvodce. Pracovní sešit je zpracován tak, aby studenti mohli řešení jednotlivých úloh vypracovávat přímo do něj. Pro kontrolu jsou na konci sešitu uvedeny výsledky úloh.
SBÍRKY PŘÍKLADŮ s elektronickou podporou
Pro příští školní rok připravujeme k publikacím Sbírka příkladů 1. díl a Sbírka příkladů 2. díl rozšíření o elektronickou podporu, tj. možnost řešení vybraných tištěných úloh on-line způsobem. Pro lepší názornost uvádíme odkaz na způsob interaktivního řešení účetního příkladu.
Zábavný soutěžní test QIZUJ
Došlo zde k úpravě některých částí, například časový test začíná běžet až po přečtení zadání, tzv. v okamžiku, kdy se objevily jednotlivé možnosti odpovědí. Navíc v první polovině dubna dojde u vzorových soutěžních testů ke zkrácení textů u odpovědí tak, aby jednotlivá odpověď obsahovala max. 4 – 5 slov, neboť při některých delších odpovědích nemuseli studenti stihnout přečíst všechny odpovědi.